A picture is worth a thousand words - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Mara en Jeroen - WaarBenJij.nu A picture is worth a thousand words - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Mara en Jeroen - WaarBenJij.nu

A picture is worth a thousand words

Door: Mara en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Mara en Jeroen

19 April 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Als je op wereldreis bent, wordt je vaak gevraagd wat nu het mooiste land is dat je hebt bezocht. Nooit hadden wij daar een pasklaar antwoord op. India was onvergetelijk, kleurrijk, indrukwekkend en weerzinwekkend. Thailand, ach Thailand. Prachtig, maar dat weet inmiddels iedereen. Laos is zonder twijfel hét pareltje van ZO-Azië, maar het mist de zee. Cambodja was voor ons de grootste verrassing en de vriendelijkheid van de Cambodjanen onovertroffen. Onze kennismaking met Vietnam verliep wat stroef, maar het land is daardoor niet minder mooi. Maleisië, een culinair hoogstandje. Singapore… een stad. Australië is groot, uitgestrekt, genieten van de praatgrage en vriendelijke Aussies en de vrijheid van een eigen huisje op wielen. Moeilijk.

Hopelijk vraagt iemand ons gauw weer wat nu het mooiste land is dat we hebben bezocht. Want sindskort hebben we daarop dan eindelijk een kort en bondig antwoord. Nieuw Zeeland. Zonder enige twijfel en met kop en schouders.

A picture is worth a thousand words.


  • 19 April 2011 - 05:46

    Marianne:

    Nice!!! :-) Groetjes Marianne

  • 19 April 2011 - 06:25

    Miriam:

    Wauw! Deze keer vertelt Jeroen het verhaal met zijn foto's. Ik ben sprakeloos... En héél erg jaloers op die Sky Dive!!
    Kus

  • 19 April 2011 - 06:29

    Miriam:

    P.S. Mara, ik verwacht nog wel thousand words over waarom Nieuw Zeeland dan zo mooi is, natuurlijk!

  • 19 April 2011 - 08:29

    Kim:

    Ik kon gewoon niet wachten op het nieuwe verhaal dus heb m nu zelfs gelezen in de wachtkamer van de dokter. Kort maar krachtig! En wat een foto's... Tot de volgende keer!

  • 19 April 2011 - 10:21

    Sarah:

    Wat geweldig zeg!!! Dikke zoen.

  • 19 April 2011 - 16:23

    Je Kleine Sophietje:

    je heb gelijk dit land is echt het mooiste land ooit. vooral qua landschap. dit lijkt net een sprookjes land, zo mooi. ik hoop dat je snel thuis komt. groetjes je kleine zusje

  • 19 April 2011 - 17:26

    Piet:

    Hoi, ik geloof dat ik blij ben dat ik jullie niet daar heb bezocht. Ik was net gewend aan jullie geweldige "mensen" foto's en krijg nu het idee dat de natuur in NZ zomaar z'n gang mag gaan (-:
    Blijf genieten en tot zo. Kus

  • 19 April 2011 - 19:17

    Fenneke:

    Nieuw Zeeland is ontzettend mooi en zo gaaf dat jullie die skydive hebben gedaan, ziet er goed uit;)

  • 19 April 2011 - 20:43

    Hans Duif:

    OK, de plaatjes zeggen dit keer meer dan de praatjes!
    Plaatjes: GEWELDIG!!!
    Praatjes: toch graag wat meer info.

    Ondertussen heb ik van Miriam een heerlijke laatste "les" gehad. Dus Mara: òf het worden leuke lessen, òf het worden nog meer geweldige reisverhalen!

    Saluti,
    Hans Duif

  • 20 April 2011 - 10:58

    Lau. :

    Wow, Mara! Jij ook in de lucht! Met een glimlach! Wow!

  • 22 April 2011 - 08:52

    Je Weet Toch,:

    New Zeeland.... Het land wat mij misschien wel het meest aantrekt. Een land dat je inderdaad moet beleven en moet zien.
    Ik neem aan dat jullie het beeld bij Wellington hebt meegenomen of naar me hebt opgestuurd....

    Maar voor alle achter blijvers, het is daar maar 18C.... hahahaha... Hier momenteel al voor een paar dagen het warmste punt van Europa!! :)

    Laterssssssss! X

  • 25 April 2011 - 19:53

    Martijn:

    Dudes!!!

    Aardige plaatjes geschoten! Gaan jullie er ook nog surfen of is het daar inmiddels te koud voor?

    Enjoy!!

    gr Martijn


  • 28 April 2011 - 15:38

    Mama:

    Een beetje late reactie, maar toch:
    het is waar, Nieuw Zeeland is een fantastisch mooi land ( al heb ik natuurlijk niet zoveel vergelijkingsmateriaal als jullie) en het was geweldig om het samen met jullie te zien en te beleven. Mis jullie. xxx

  • 03 Mei 2011 - 18:44

    'Hans:

    Ik zal deze reis niet snel vergeten. Het land is geweldig, de mensen zijn geweldig en jullie waren ook geweldig.
    Bedankt NZ; jullie bedankt

    ps..maar ik heb denk ik de allermooiste foto ....toeval ...maar toch.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mara en Jeroen

The world is a book and those who do not travel read only one page. St. Augustine

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 75456

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 22 September 2014

USA

15 Oktober 2013 - 02 November 2013

Java & Bali

25 November 2012 - 02 December 2012

Gambia

01 Oktober 2010 - 18 September 2011

Wereldreis

Landen bezocht: