Chúc mù'ng nãm mói'! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Mara en Jeroen - WaarBenJij.nu Chúc mù'ng nãm mói'! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Mara en Jeroen - WaarBenJij.nu

Chúc mù'ng nãm mói'!

Door: Mara en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Mara en Jeroen

31 December 2010 | Vietnam, Hanoi

Vanuit Ha Noi wensen wij jullie een top 2011, vol liefde, nieuwe uitdagingen, avonturen, mooie ontmoetingen en vooral veel geluk!!!

Liefs,

Jeroen & Mara

• 31 December 2010 - 09:15

Christel (maandag):

HAPPY 2011 VOOR JULLIE!!!!!!!!

• 31 December 2010 - 09:33

Lynn:

Shit, dacht een keer de 1e te zijn en nu is Christel me voor :)

Jullie hebben denk ik iig tot 2011 weinig te wensen :) Geniet van elkaar, van alle mooie en indrukwekkende dingen die jullie nog gaan zien en meemaken en van alle bijzondere mensen die jullie dit jaar nog zullen ontmoeten!

Happy new year!

Mis jullie! xxxxxx

• 31 December 2010 - 12:03

Daar Is Die Weer....:

Hey hey!! Zag dat jullie een nieuwe tekst hadden geplaatst... Alleen foto's dus... Foto's met een mooi en warm gevoel! Jullie ook al vast een gelukkig nieuwjaar!

Aangezien jullie niks schrijven is het misschien wel leuk als ik eens een stukje over Vietnam schrijf... :S Ja ja.. Nou komt'tie, in Vietnam viert men pas in februari het feest wat bij ons bekend staat als oud & nieuw.... O_o Whahaha... beetje jammer!
    Ach bij mensen waarbij de tijd een illusie is, is het ieder uur een wisseling op zich..

Oh... Nog een paar daagjes.... Heb er zin an!

Alvast een dikke zoen voor de wisseling van het jaar, maand, dag en uur... Een wisseling waar jullie ver weg zijn maar in vele harten zullen gloeien. Denkend aan jullie zal een hoop emotie tonen. Emotie die zich in alle vormen toont! Luidruchtig of ingetogen, met een glimlach of een traan..

Dikke Zoen van mij, je grote (schoon)broer!

• 31 December 2010 - 13:44

Miriam:

Vind het toch niet eerlijk dat het bij jullie eerder 2011 is dan bij ons! Maaarrr... over een maand en 2 weken ga ik jullie zien! Alles is geregeld, 16-02-2011 date in Sydney! Can't wait!
    Happy New year!!

• 31 December 2010 - 14:19

Peter En Karin:

Jullie ook een heel gelukkig 2011.
    Voor ons duurt het nog een uurtje of 9 en dan is het ook zo ver.

• 31 December 2010 - 17:16

Karin:

Hey lieverds,

Jullie ook alvast een happy new year!!
    Dat komend jaar net zo onvergetelijk, mooi, bijzonder, indrukwekkend, leerzaam, liefdevol mag worden als 2010 en dit alles natuurlijk in een zeer goede gezondheid!

Vanuit het altijd mooie Hollandia heel veel dikke knuffels en XXX en heel veel liefs van ons drietjes :-)
    Mis jullie wel hoor!

• 01 Januari 2011 - 15:14

Inge:

Lieve Mara en Jeroen,

Ook een heel gelukkig 2011 gewenst en dat jullie nog maar veel prachtige reismomenten mogen beleven!! Ik heb eindelijk eens de tijd genomen om al jullie verhalen te lezen, super om te horen wat jullie allemaal meemaken, indrukwekkend hoor! Ik volg jullie in april naar Azie alleen zitten jullie dan alweer in zuid america als ik me niet vergis :-)! Geniet! Veel liefs Ing

• 03 Januari 2011 - 10:40

Je Kleine Zusje:

gelukkig nieuwjaar, en veel geluk met jullie reis. ik heb nu een tussen uur en een beetje aan het rondkijken. eerst wou ik mijn rooster bekijken maar de site doet het niet. hebben jullie ook lekkere oliebollen op, laat het me weten.

• 03 Januari 2011 - 11:51

Jasper:

FIEEEETVIIIEEEUWWWW!!!!!!!!!!!!! Happy 2011. Zoen!

• 07 Januari 2011 - 10:25

Erik Beeh:

beste wensen voor jullie tweetjes!!

• 07 Januari 2011 - 19:07

Ronald En Carolien:

Happy new year! En de komende maanden zal dat zéker gaan lukken.
    Geniet ervan!

Saluti, Ronald en Carolien